2 tickets please...

2013.03.19. 15:53

Ma ebéd után TT teljesen belelkesülve mondta, hogy tök jó lenne valami olyat csinálni este, amit eddig itt még nem. Ezért nekiálltunk pulcsit kötni. Najólvan nem is. :D A vicces az, hogy reggel nekem is eszembe jutott, hogy valamit programolhatnánk este, és mikor ezt mondta, már konkrét tervem volt, pedig ugye nem vagyok egy tervezős... Persze kapásból lebuktam, mert valamilyen hihetetlen oknál fogva, már nem először járt egy rugóra az agyunk. :) Szóval miután TT visszament a bányába, én elindultam az általunk eddig egyetlen felefedezett mozi felé, hogy leboltoljam a jegyeket. Egy picit el vagyunk csúszva az otthoni premierekhez képest, így ide most ért el az új Dájhárd. Igen, tudom, bárki aki eddig látta botrányosra értékelte. Ha nem itt lennénk, szerintem nem is néztük volna meg, de ugye a budapesti helyszínek és Ganxsta Zoli azért Pekingben simán nyomós érv 2 jegy mellett. Klasszik multiplex mozi, nagyjából a szokásos kinézettel. Odamentem a jegypénztárhoz, kértem 2 jegyet, itt egy picit elbizonytalanodott a szemben álló lány, de áthidalta a problémát, elém tolta a műsort, én meg rámutattam a képre. Ezek után hihetetlen flottul ment a jegyvásárlás, mivel az előttem lévő képernyőn feljöttek az időpontok, ráböktem a megfelelőre, majd feljött a terem üléstérképe, ahol kijelöltem a nekem tetszőt. Olyan mint az online jegyrendelés, csak ez offline, ellenben live :)

Jószokásunkhoz híven a kezdés után nagyjából 10 perccel érkeztünk a terembe felszerelkezve a legnagyobb kapható kólával, ami itt pont fél liter. Picit meglepett a méret, mert ennél azért szomjasabb szoktam lenni, viszont így nem lettem rosszul a film felénél. Megszoktuk, hogy érkezés után (tehát a hivatalos kezdés +10 perc) még vagy 5 perc előzetes megy, és mivel ugye a reklámoknál még sorban állunk a büfénél, így legalább azt nem kell végigszenvedni. Na, ezt a szokásunkat át kell alakítanunk, mivel pont 10 perccel csúsztuk le a film elejét :) Úgy tűnik, itt picit máshogy értelmezik a kezdést, de ez legyen a legnagyobb baj.

A filmről nagy meglepetésre nem tudok ódákat zengeni, azt hiszem, az jellemzi a legjobban, hogy TT a közepe felé bealudt. Mondjuk nem tette egyszerűvé a cselekmény megértését, hogy az orosz részeknél ugye esélyünk nem volt, a szágyítyeszen kívül sokat nem sikerült megérteni. Jójó nem kell agysebésznek lenni hozzá, hogy az ember rájöjjön kb mi is hangozhatott el, de azért ez is egy új élmény. :)

Hallottam valami olyasmit, hogy a teremben a film-, illetve képrögzítést a törvény büntetheti, de a kedvetekért azért...

dh1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pekingidiodak.blog.hu/api/trackback/id/tr185148240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása